Van carnivoor naar veggievoor

Hoe kun je heel Nederland, Engeland, Duitsland én Frankrijk verleiden over te stappen op een plantaardige leefstijl? We hebben voor Vivera een nieuwe positionering bedacht: Eat Openminded. Niet belerend. Maar uitnodigend. Van daaruit gingen we aan de slag, gewapend met een heerlijk portfolio vleesvervangers en een scheut merkactivisme.

Play
screenshot 2023-04-11 at 16.12.40
Play
screenshot 2023-04-11 at 16.14.21

Staat het ultieme vissersdorp Volendam open voor de nieuwe visloze vis van Vivera?

Play
screenshot 2023-04-19 at 18.05.33
dsc08768

Samen met de crème de la crème van vegan influencers gingen we op avontuur om heerlijke content te creëren.

dsc09096
dsc08483
vivera_social mockup

En ook op de radio gaan we loeihard!

Voor de introductie van de No Beef reepjes van Vivera bedachten we iets waar je onmogelijk omheen kon. Op alle Nederlandse radiozenders lieten we om 2 voor 12 het loeialarm afgaan. Op de eerste maandag van de maand. Vlak voor het maandelijkse luchtalarm. Toevallig.

Luister naar het Vivera Loeialarm

vivera_billboard

Client

Vivera

Skills

Brandbook, Campagne, Merkmanifest, Positionering, Purpose, Strategie,

Middelen

Bannering, Events, Impact-activation, OLV, Socials, TVC,