De Vega Favorieten van Nederland

Voor het derde jaar op rij creëerden we de grootste gedrag-veranderende campagne ooit; De Vega Favorieten van Nederland. Om mensen vaker vegetarisch te laten eten, maakten we de meest favorieten maaltijden van Nederland 100% vegetarisch. En in een 360 graden campagne vroegen we iedereen mee te doen. Van TVC en radio tot alle winkelvloercommunicatie bij AH. De campagne bespaarde vorige editie al zo’n 2752 ton CO2. Dat is gelijk aan 15,900,000 kilometers met de auto. De resultaten van dit jaar volgen snel.

Klanten
Nationale Postcodeloterij, Albert Heijn en Unilever
Skills
Propositie-ontwikkeling, Concept, Executie
Middelen
TVC, radio, print, online, social, PR, DM, POS

Resultaten van de vorige editie

2,000,000

deelnemers

1,210,290

meer vleesvervangers verkocht

2,752

ton CO2 bespaard

15,900,000

gelijk aan kilometers met de auto

True campagnes
creëren impact

We meten niet alleen de merkprestaties, maar ook de duurzaamheidsprestaties van innovaties op basis van milieu-, economische en sociale indicatoren. Ja, we zorgen ervoor dat onze cijfers kloppen.