De campagne leidde tot een gigantische uplift van de Wijn & Stael naamsbekendheid. En van hun websitebezoek. En van mensen die op hun vacatures afkwamen. Alle doelstellingen werden ruim overtroffen.
![w&s_headerimage_ballet](https://trueideas.nl/wp-content/uploads/2023/04/WS_Headerimage_Ballet-1-400x258.jpg)
![w&s_headerimage_baseball](https://trueideas.nl/wp-content/uploads/2023/04/WS_Headerimage_Baseball-400x258.jpg)
![w&s_headerimage_fencer](https://trueideas.nl/wp-content/uploads/2023/04/WS_Headerimage_Fencer-400x258.jpg)
En dan ook nog de winnaar van de Gouden Zandloper en verschillende San Accenten.
![w&s_spread](https://trueideas.nl/wp-content/uploads/2023/04/WS_Spread-400x323.jpg)
![w&s_iphone_mockup](https://trueideas.nl/wp-content/uploads/2023/04/WS_iPhone_Mockup-400x267.jpg)