De grootste gedragsveranderende campagne van Nederland

De Nationale Postcode Loterij, Albert Heijn, Unilever én True Ideas slaan de handen al 5 jaar ineen om heel Nederland gezonder en duurzamer te laten eten. Op basis van nieuwe inzichten scherpten we de boodschap aan en rolden we een nieuwe campagne uit: Geniet van ’t Goede!

Play
vega favo_thumbnail_3
Play
vega favo_thumbnail_2
Play
vega favo_thumbnail_1

Een bekend gezicht zorgt vaak voor nóg meer impact. Daar maken we dus graag gebruik van.

vega favo_duobeeld_gaston-caroline

Van TVC tot winkeldisplay. Klaar om miljoenen mensen te overtuigen hoe lekker vega kan zijn.

pasted-image
bc27e82f-07af-4865-8eac-a28c7214428b
schermafbeelding 2023-01-03 om 15.11.13

Ook op social media proberen we mensen te inspireren.

vega_favorieten_social

Client

De Nationale Postcode Loterij

Albert Heijn

Unilever

Skills

Campagne, Content, Design, Fotografie, Propositie-ontwikkeling, Purpose,

Middelen

DM, Impact-activation, Online, POS, Print, Radio, Social, TVC,