Het enige tandpastamerk dat écht helpt

Onvoorstelbaar toch dat een half miljoen(!) Nederlanders niet naar de tandarts kunnen omdat dat te duur is? Dat vonden wij dus ook. Daarom namen we zelf het initiatief om onze klant Prodent met Dokters van de Wereld in contact te brengen. En daar wat aan te doen.

Play
prodent_thumbnail_tvc_3

Dankzij de samenwerking tussen Prodent en Dokters van de Wereld konden mensen eindelijk weer lachen.

Play
prodent_thumbnail_tell video

En met een netwerk van straattandartsen maakte deze campagne écht een wereld van verschil.

Met de persoonlijke verhalen van mensen die al jaren geen goede mondzorg meer hadden gehad raakten we heel Nederland. We gaven inhoud aan de belofte van Prodent: Elke glimlach telt!

prodent_socials
linda 5177
richard 5360

Client

Prodent

Dokters van de Wereld

Skills

Concept, Executie, Propositie-ontwikkeling, Strategie,

Middelen

OLV, POS, Social, TVC,