True purpositioning

Een betekenisvol merk bouw je met een goede positionering. Het is niet alleen de meest essentiële strategische stap om je te onderscheiden van je concurrenten, maar ook om een duidelijke identiteit te creëren en een emotionele connectie met je doelgroep op te bouwen. Bij True Ideas noemen we dit purpositioning. Want we nemen de purpose van het merk hiervoor als basis.

0m6a7109b

Een goede positionering stelt je in staat om je waardepropositie effectief te communiceren. Maar het zorgt ook voor het creëren van een consistente merkboodschap en beeldvorming over alle communicatiekanalen heen.

positioneringscase_goudse
positioneringscase_benu
positioneringscase_robijn_alt
positioneringscase_vivera
positioneringscase_w&s_alt
positioneringscase_vrienden umcu_alt
positioneringscase_twd_alt
positioneringscase_tenzinger_alt
positioneringscase_significant_alt
positioneringscase_atkb

Een goede positionering maximaliseert de effectiviteit, met een sterke reputatie, klantloyaliteit en groei als gevolg.

positioneringscase_bbb cycling_alt
positioneringscase_arag_alt
positioneringscase_seaway 7_alt
positioneringscase_klm-af_alt

We hebben een uniek positioneringsmodel dat we samen stap voor stap doorlopen om tot de kern van het merk te komen.

true_positioneringsmodel.001

Skills

Positionering, Propositie-ontwikkeling, Strategie,