Er komt een dag dat je er klaar voor bent

Op een gegeven moment merk je dat je niet meer bezig bent met ‘me-myself-and-I’. Maar vind je ineens heel andere dingen belangrijk. Dát moment. Dat moment van rust. Dat was de basis voor de wereldwijde campagne die we voor het Japanse automerk Mitsubishi hebben ontwikkeld.

Play
mitsubishi_thumbnail_16x9

Een kijkje achter de schermen van de wereldwijde commercial?

Play
mitsu_bts_thumbnail
scherm­afbeelding 2023-07-10 om 15.51.25
scherm­afbeelding 2023-07-10 om 15.42.06
scherm­afbeelding 2023-07-10 om 15.39.47

En door… naar de zomer- en wintercampagnes voor alle Europese dealers.

Het laatste wat je wilt op vakantie is in een fluoriserend hesje achter de vangrail van een buitenlandse snelweg staan met een gevarendriehoek achter je auto. Een zomer- of wintercheck voor je auto is geen overbodige luxe.

mitsubishi_social

Client

Mitsubishi

Skills

Concept, Fotografie, Productie,

Middelen

Fotografie, Online, Social, TVC,