08 01
 

Centraal Beheer Zakelijk, Air France KLM en Royal HaskoningDHV naar True Ideas

Centraal Beheer Zakelijk, Air France KLM en Royal HaskoningDHV naar True Ideas

De bekende Apeldoornse verzekeraar vroeg True Ideas om mee te denken over haar positionering en bijhorende campagne om de zakelijke markt met een nieuw, betekenisvol elan te kunnen bedienen. True Ideas en Centraal Beheer richten zich voor de lancering hiervan op begin dit jaar. Ondertussen werkt het Utrechtse bureau aan campagnes voor hun bestaande zakelijke proposities.

 

True Ideas is voor Air France KLM aan de slag gegaan met een doeltreffende campagne voor hun B-to-B en B-to-T markten om meer corporate customer intimacy te bewerkstelligen. In alle mogelijke kanalen. De eerste uitingen zullen, naar verwachting, begin van Q2 live gaan.

 

Het internationale ingenieurs- en projectmanagement adviesbureau koos, na een pitch, voor het creatieve concept van True Ideas. Een concept waarmee het bedrijf de onderscheidende kracht van haar DNA internationaal kan tonen op alle niveaus. In samenwerking worden momenteel de communicatieplannen en eerste campagnes ontwikkeld om de nieuwe positionering optimaal tot leven te laten komen. 

 

Wie wil weten waarom deze prachtige merken voor dat Utrechtse bureau kiezen,

Neem dan contact op met Jeroen Ritsema van True Ideas. 06-46307460.

Lees op pr.co