02 02
 

Vrijwilligers SeniorWeb spelen hoofdrol in nieuwe commercial

Reclamebureau True ideas maakte voor SeniorWeb een nieuwe campagne waarin de positieve kanten van digitaal vaardig-zijn worden onderstreept. Digitaal Fit noemt SeniorWeb dat. SeniorWeb gelooft dat dit voor veel senioren een groot stuk extra vrijheid, flexibiliteit en verbondenheid oplevert. En dát maakt het leven echt een stuk leuker.

Wat Digitaal Fit precies is, kan voor iedereen iets anders zijn. Voor sommige mensen is facetimen al een flinke vergroting van hun wereld, waarbij anderen al toe zijn aan virtual reality. Maar hoe Digitaal Fit ze ook willen worden, SeniorWeb helpt hen erbij. Met de raad en daad van meer dan 3000 gemotiveerde vrijwilligers, maar ook door educatie en inspiratie in de digitale wereld.

De tv commercial is vanaf maandag 6 februari te zien op tv en als pre-roll, aangevuld met radiocommercials en bannering.


Credits

Bureau: True ideas
Verantwoordelijk bij SeniorWeb: Daniel de Levita, Saskia Hamminga
Productie: Lies Pestman
Regie & edit: Jonathan Bleeker & Martijn Horbach
Geluid: Postoffice


In deze tv commercial laten we zien wat een verrijking Digitaal Fit zijn voor mensen kan betekenen. Dáár staat SeniorWeb voor. Daniel de Levita, directeur SeniorWeb
Lees op pr.co