25 10
 

True ideas maakt internationale campagne voor Mitsubishi Motors

True ideas is verantwoordelijk voor de introductiecampagne van de nieuwe Mitsubishi Outlander PHEV. Na een korte oriëntatie selecteerde Mitsubishi Motors Nederland, dat de film in opdracht van het Japanse hoofdkantoor liet ontwikkelen, het Utrechtse bureau.

De plug-in-hybride auto wordt door True ideas gepositioneerd als één van de dingen waar je op een gegeven moment klaar voor bent in je leven. Het moment dat je je bewust wordt van jezelf en waar je voor staat. Deze film neemt je mee naar dat moment. We zien een berijder die zich realiseert hoe - tegen alle verwachtingen in - zijn leven veranderd is, en hoezeer hij dat omarmt. Het leven dat zich heeft gevormd door een prachtige optelsom van grote en kleine keuzes. Waarbij de Mitsubishi wordt neergezet als een logische en bewuste uitkomst. De Outlander PHEV is een auto die voor je klaar staat wanneer jij er klaar voor bent; Ready When You Are.

Willem Jan Oosterveld, General Manager Marketing Mitsubishi Motors Nederland: “We hebben ervoor gekozen om de traditionele hard selling op basis van features en opties te verruilen voor een soft selling op basis van levenservaring. Dit is voor Mitsubishi Motors een vernieuwende aanpak.“

Deze introductiefilm werd voor het eerst getoond op de Motor Show van Parijs. Vanaf volgende maand zal de film als cut down te zien zijn in diverse landen en als TV- en Online reclame in Nederland.

Lees op pr.co