13 06
 

Als eerste in Nederland: de beste lessen uit Cannes.

Als eerste in Nederland: de beste lessen uit Cannes.

Volgende week start het vermaarde ‘Cannes Lions Festival of Creativity’, waar het meest creatieve werk ter wereld wordt bekroond. Nog geen week later, op donderdag 27 juni, organiseert True Ideas voor de derde keer het evenement ‘Wat kan je leren van Cannes’.

 

Welke trends zien we terug in het internationale werk? En welke lessen kunnen we leren? Lukt het binnen de categorie ‘Lions For Good’ maatschappelijk belang te combineren met commerciële doelstellingen? Of blijft dat een moeilijke combinatie? Hebben social campagnes meer impact dan Superbowl Ads?

 

Wat de lessen ook worden, ze zijn voor het eerst te horen in de bioscoop Louis Hartlooper Complex in Utrecht. Daar wordt het meest toonaangevende werk op het grote scherm getoond, en geeft Team True Ideas context en achtergronden.

 

https://www.eventbrite.nl/e/tickets-wat-kan-je-leren-van-cannes-editie-2019-62503155621

Let op: toegang is gratis, maar kaarten zijn beperkt.

 

Praktische informatie

Datum:                       donderdag 27 juni

Inloop vanaf:              15.30 uur

Start programma:      16.00 uur

Begin borrel:              rond 17.30 uur

 

Locatie:                       Louis Hartlooper Complex. Tolsteegbrug 1, Utrecht

Parkeren:                    Parkeergarage Vaartsche Rijn, of langs de Singel

OV                              400 meter lopen vanaf station Utrecht Vaartsche Rijn

 

Voor vragen over dit bericht of het evenement ‘Wat kan je leren van Cannes’, neem contact op met Robert Jan de Groot

 

 

 

Read on pr.co