Lipton

live the bright side

Lipton

live the bright side
Scroll

it's lipton all over the place

Al ruim drie jaar is true ideas strategisch en creatief partner van Unilevers Lipton Ice Tea. Met een geïntegreerde merk-, media- en kanaalstrategie onder het thema 'Live the bright side' weten we jaar op jaar veel impact voor het merk te creëren.

Lipton bottles
Leaves Leaves Leaves Lipton bottle Lipton bottle
Lipton Festival

wie heeft ’m niet op zijn neus

Je hebt er waarschijnlijk zelf een. De gele zonnebril van Lipton, inmiddels uitgegroeid tot een icoon. We hebben er al vele ontworpen om de fanbase van Lipton Ice Tea te laten groeien. En het is elk jaar weer een hit: inmiddels dragen meer dan een miljoen mensen ’m.

Lipton Sunglasses

van shopfloor tot festivalarea

Met de jaarkalender voor onze neus tekenen we samen de strategische kaders van het merk. Om vervolgens de plannen ook creatief uit te werken. Van EK-acties tot festivalactivaties. Van retail- tot horeca-activaties. En verder alles wat we nog niet genoemd hebben.

Lipton Lipton Lipton Lipton Lipton